Angela00 Kızlar kardeşimin 5 aylık bebeği var sezaryenle doğum yapmıştı şu an tekrar hamile doktorlar 2 sene tavsiye etmiyormuş ne olacak yaşayan oldu mu bilgisi olan var mı
Mothertea Angela00 büyük riskleri var doktoru daha iyi bilir canım allah korusun sağlıkla alsın kucağına
gamzeminaaa Angela00 ben 👋👋👋 kuzum 6aylıkken tekrar hamile kaldım Şuan 5 aylığız. Doktorum erken dedi ama dikişleri kontrol etti ve çok düzenli dra gitmesi gerekiyor. Çünkü daha vücudumuz önceki hamileliği atlatamadan tekrar hamile kalıyoruz doktor çok önemli./.
Sltnn40 Angela00 benim ablamda 4 aylık bebeği var simdi 6 haftalık hamile doktor kontrolünde inşallah bir sıkıntı olmaz kötü düşünmeyin evet zor olur ama Rabbım nasip etmiş sağ salim doğsun inşallah
peri_07 Çok erken olmuş ya allaha emanet olsunlar yapılacak bişey yok biraz risk var tabi. Benim oğlum üçbuçuk yaşında şuan kızıma hamileyim yine de kasılmalarla ameliyat yeri acıyor.
Zeyno19 Angela00 benim bir arkadasimda sezeryan dogum yaptiktan 40 gun sonra hamile kaldi 😁ama sorunsuz gecti dogumu doktorlar riskli dior ama bisey olmaz Allahin izniyle duzenli takip olsun
Zeyno19 1Gozde1Yusuf- 2.den 1 sene sonra yine hamile kaldi üçüde sezeryan 3 senede 3 doğum 😄ama enson hastanelik oldu töhbe etti artik ama ben hic inanmiyom heran bitane daha yapabilir 🤣