tlhmrv kasılma şikayetimi söyleyince önce magnezyum verdi 1 hafta sonra kontrole gel dedi. Tabi hiçbi işe yaramadı, o zaman progestan vericem dedi günde tek doz 200 mg iç dedi. 1 haftaya kadar rahatlıycağımdan emindi, direk kesersin dedi. Bende 1 haftanın sonunda hiç bi düzelme olmayınca mesaj attım kendisine, günde 2ye cıkalm o zaman dedi. Bayram sonuna kadar günde 2 kullanıcam geçmezse banada nidicart vericekmiş. Ama benim açılmam yok, rahim ağzında kapalı dedi hatta. Sadece bu kasılmalardan sebep suyun gelebilir dedi buda bizi tehlikeye sokar dedi. Korkuyorum ya