Kmlc canım bizede önerildi,ikiz olduğu için panaroma değil Prena testi yaptırmamız uygun görüldü,sonuçlarımızda çok şükür iyi geldi.İkiz olunca 2li test 3lü test vs yanlış çıkıyormuş,bizde ondan tercih ettik,fiyatları biraz pahalı ve değişken sanırım,biz 3400 tl vermiştik..