Rmysarft Kızlar 29+4 hamileyim doktora göre 2 hafta önden gidiyor bu aralar kasık ağrım var sanki tuvaletimi uzun süre tutmuşum da ağrıyor gibi normal midir bu bebek büyüdüğü için falan bayram içinde şehirden uzaklaşıcam korku sardı beni
glz87 Rmysarft benim de 32 haftam canım benimde 1 haftadan önde gidiyo arada benimde oluyo normal heralde ama yolculuk yapacaksan doktoruna bi görüş istersen izin verirse çık bende yol hali ne olur ne olmaz birde yolculugun uzunsa doktoruna danış derim ben😉
Rmysarft glz87 yok yolculuğum uzun değil 2 saat doktorum dinlene dinlene yolculuk yapmamı tavsiye etti bende mola vererek giderim diye düşündüm