Damlayz doktor onaylı gidiyorsunuz
zaten uçak firmaları raporunuz 28. Haftadan sonra olmadan almıyor. Ben 24. Haftada bittim yani hafiftim o zamanlar havalarda pek sıcak değildi gezdim ama sürekli dinlendim sorun olmadı. Hamileliğinizde sıkıntı yoksa sizde yoruldukça dinlenir ayaklarınızı uzatırsanız sorun olmaz tabi doktorunuza sormak en iyisi.