Mrvsmt Merhaba anneler 36+0 haftalık hamileyim sancım var bebeğim kilosu en son 3 kilo idi şuan doğum olsa küveze girer mi haftası erken mi ?
Papatyaaa__ Mrvsmt girmez canım merak etme kilosu gayet iyi benim kızım 36 haftada 2.600 dü malesef girmişti🥲ama sizin kilosu iyi
Mrvsmt Gkee oğlumu 35+0 da sezeryan ile aldılar entüme doğmuştu yoğun bakımda 16 gün kaldı şimdi iyi çok şükür yine aynı süreci yaşayacak mıyım diye korkuyorum