Hhh111 Kızlar 14 haftalık hamileyim bugün kontrolüm vardı bebeğin eşi rahim duvarına dayanmış doktor düşük olabilir eşin yukarı çıkması gerek dedi başına böyle bişey gelen var mı eşin yukarı çıkması için ne yapmam gerekiyor
cokkasmabeabi Hhh111 ağır kaldırma yükseğe uzanma çok ayakta durma ve ilişki olmasin. İnşallah yukarı çıkar
Love13 Hhh111 canım benimde başından beri aynı hiç düzelmedi 34.haftadayım ama düzelen çok kişi duydum sakın kendini üzme ve bol bol yat dinlen kendini kasacak zorlayacak hareketlerden uzak dur uzun yürüyüşler falan da yapma dikkat et ve asla ilişki yaşamayın. Sıkma canını 🙏🏼❤️