JaleTogrul bende ilkinde suniyle yaptm çok zordu.ikincide suyum geldi hemen gittim 4 cm açlmştm hiç sancı vurmadan 6 saat sürdü ama kendi sancmdı kolayda doğdu.yani değişebilir 2.3. İlk doğuma göre kolay oluyor o yüzden doğum belirtisi olunca hemen gitmek gerekiyor mesela sancımı evde çekmek istemiştim Dr um hemen gel demişti hızlı açılabilirsin o yüzden bekleme