Bağlamıyorlar 30 yaş alti cnm sana bir abla tavsiyesi bağlatma yarının ne getireceğini bilemeyiz iki evladım vardı birini kaybettim oğlum çok ağladı tek kaldım kardeşim yok, diye bir kızım daha oldu çok şükür şimdi 4 cuye hamileyim bu sefer kesin bağlayacağım nasip olursa oysa iki çocuk yeterdi hayat sürprizlerle dolu yapma bence