6346mucize 15 Mayıs’ta adet oldum 20 sinde bitti ve hala adet olmadım kan testi verdim negatif çıktı @drnihanozdemir @HappyMom mom
6346mucize Bunun için bekarken doktora gittim doktor evlendikten sonra düzelir yumurtalıkların fazla dedi