Cnnats23 10+4 haftalık gebeyim 11 gün önce aşırı kanamam oldu pıhtılaş düştü sonrasında durdu bebek sağlıklıydı ama yan tarafta kanama alanı var dedi 11 gündür lekelenmem ve kahverengi çok küçük pıhtılaş oluyor sizdeyse oldu mu
Sibelgnc Cnnats23 moralini yüksek tut ilaçlarını ihmal etme ve bi müddet sürekli yat dinlen benim kanama alanlarım vardı hemde fazlaca Allaha şükür normale dönmeye başaldı ama dinlenmen şart
Mzzz 6 haftalıkken benimde çok kanamam olmuştu 10-15 gün kahverenkli lekenme şeklinde devam etti fitil ve iğne kullanıyordum ve lavoba hariç hiç kalkmadım canım 🙏