deryaduman47 ilk sezeryanımdan 15 gün sonra minibüse binip hastahaneye gitmiştim toparlamıştım gayet yani:) Bu seninle alakalı iyileşme hızın yani. Yürüyüşlerini yaparsan ve yarının bugünden iyi olacağına inanırsan halledersin😍 herşey kafada bitiyor, beden zihnin uzantısı iyiyim dersen iyi olursun, ay kötüyüm mahvoldum dersen vücutta kendini ona göre dizayn eder elin kolun kalkmaz hale gelir☺️