nghnyrlky benimki 206 gram normal mi sizce sizde kaçtı stresten dolayı çok iştahımda yok hiç kilo bile almadım ne yapacağım bilmiyorum
Aysee1123 nghnyrlky 188 gramdık biz 17+2 de. Normal yani rahat olun sizin kilonuzun bir önemi yok zaten bende almamıştım o haftalarda hiç şimdi 23 haftalık oldum 1,5 kilo almışım sadece. Bebeğin kilosu yerinde olduktan sonra sorun yok
nghnyrlky Aysee1123 ya öyle mi çok şükür bide bende burun tıkanıklığı var tat alamadığım için bir şeyde yiyemiyorum doktorumda bi sorun yok dedi ama insan korkuyor işte
aslanprenses_ Geçen hafta yani 18+3 te 210 gramdı 16 cm’di. Doktorum alanında çok iyi bir doktor prensesin gelişimi çok iyi dedi. 🤲🏼