Bende ilk bebeğimin kalp atışını duyamamistim bu sebepten kürtaj oldum, ardından yine aynı sebepten düşük oldu. İğne, kan sulandırıcı ile şuan 23. Haftaya girdik çok şükür.
Mutlaka detaylı kontrol için işinde uzman bir kadın doğum doktoruna gorunmelisin. Kan bebeğe ulaşmadığı sürece gelişim süreci maalesef tamamlanmadigindan sonlandiriliyor.