kızlar 8 haftalık gebeyim. enfeksiyon kontrolü için doktora gittim bugün kendi doktorum yoktu başkası ilgilendi . ultrasonda bebeğe bakarken bebeğin biraz uzağında pıhtı gördüğünü söyledi . kanaman olabilir korkmana gerek yok kendiliğinden temizlenebilir belki dedi. karın ağrım bel ağrım çok aşırı oluyor ayağım uyuşuyor arada pıhtı yüzünden sanırım . ayın sonunda şehir dışına çıkıcam doktorumun yanına gelemem birşey olursa diye doktoruma mesaj yazdm. eğer kanamam olursa kontrole gitmem gerekir mi yada temizlenmesse bi zararı olur mu diye sorular sordum. hiçbirine cevap vermemiş haftaya dönüyorum gelirsin bakarız yazmış 😤