Sevaall Bugün anestezili rahim filmi cektirdim kızlar.. piskolojikmen mi bilmiyorum ama sanki boyle karnımın iicnde biseyler var arada ağrı oluyo ve iş yapınca sanki bise olacakmış gibi…sizce neden?
Busebusee Sevaall psikolojik bence bende aralıkta cektırdım o sekıldım adet oldum husnukuruntulugum gectı😀