Herkese iyi akşamlar. Doktorum 4 gün önce progestan kullan dedi. 4 gündür kullanıyorum geceleri fitil olarak. İç çamaşırım berbat bir şekilde batıyor her gün beyaz akıntı oluyo ve bugün de kaşıntım başladı, acaba bu ilaçtan mı yoksa başka bir şey mi? Bilgisi olan? Kullananlar cevap verirse sevinirim