Rabia1636 Kızlar çatı muayenesi olupta sonrasında ağrısı olan var mı ? Birde 38+3 deyim tahlil verdi geç kaldığını düşünüyorum doktorumun kan idrar tahlili felan sizinde doktorunuz bu şekil yaptımı ?
MerveO25 Muayeneden sonra Ağrı, kanama normal demişti doktorum. Kan ve idrar tahlilini doğum için alıyorlar. Kansızlık enfeksiyon vs var mı? Herhangi bir müdahale gerektiren bir durum var mı onun için. Yani geç kalınmamış bende o şekilde vermiştim.