Merhaba hanımlar pcosdan dolayı reglim düzensiz.Yumurtlama dönemini yakalamak için ovulasyon testi aldım reglin 11.gununden itibaren yapıyorum ama hala çift çizgi göremedim.Bugun Reglimden itibaren 14gunum halen negatif acaba ne zaman Yumurtalarım.En geç yumurtlama dönemleri ne zaman bir bilgisi olan varsa yazabilirse çok sevinirim yada ne zamana kadar bu testleri yapmalıyim.