Emellllllll ilk zamanlar benimde o şekildeydi normal akıntıdan değişik rengi vardı ve çok kötü koku yapıyordu kendi kokumdan rahatsız oluyor hale gelmiştim ama bir sıkıntı da yaşamadım. 26+2 haftadayım bazen yine aynı şekil oluyor nadir o da ama şükür hiçbir sıkıntımız yok. Aklında illaki şüphe varsa o şüpheyle durma tabiki doktora git. Bu süreçte kendi doktorun olacaksın der annem kendini kendinden başka kimse anlayamaz kendini dinle ona göre hareket et.