eymenmom07 yok çok şükür eşimde var. 8 seneyi geçti yanındayım ordan biliyorum. Çorabı ve iğneyi mutlaka kullanın. Umarım geçici bir durumdur. Çok tıkanıklık varsa iğne yoksa ecopirin kullanıyor esim. Karaciğere ve başka yerine pıhtı atmış. Şu an 3. Bir pıhtı atması kalp akciğer beyin arası bi yere gider durum riskli diyor ama ameliyat yapmıyor doktorlar. Kendinize dikkat edin, onemli bir durum. Çorabı da iyi bir marka alın ve giymeyi aksatmayın, sevgiler 🌺