aylin_23 Hanımlar merhaba ben bugün doktora gittim mikro çipli aşılama yaptırmak için bayramdan dolayi iğneyi bulamiyacagimi söyledi doktorum bana 5 aksam kullanmadık letu verdi. Kullanıp hamile kalan yada aşılama da igne yerine hapı kullanan var mı
Pamuk aylin_23 Letu femaranin muadili galiba.Ben kullanmıştım kısa sürede büyük yumurtalarim olmuştu.Cok gebe kalan var onunla.Hayirlisi olsun🫠
tatlibebegim_ aylin_23 femara kullandım 15 gün boyunca günde 4 tane o gün sonunda anca bi tane yumurta büyüdü ileri derecede pcos var sonrasında çatlatma iğnesi olup aşılama oldum ama bugün öğrendim ki tutmamışş
aylin_23 Pamuk kac günlük kullanım sonucu yumurtalarını büyüdü ve gebelik olustumu kac mm oldu yumurtalar
Selinakbas aylin_23 Letu’yu bilmiyorum ama femara adetin 3′cu günü başlanır 8nci günü biter günde 1 tane dedi bana doktor toplamda 5 gun kullandım, ilk ayımda 3 tane yumurtam büyüdü, ikinci ayımda hamile kaldım ❤️🌸
Selinakbas Pamuk Hayir kullanmadım, ben istedim ama doktorum gerek görmedi, bu hap iyi gelmezse yaparız dedi cok şükür oda iyi geldi ❤️
aylin_23 tatlibebegim_ benim sağ tarafım normal yunurtlytor solum da pcoslu femra kullandığımda yumurta güzel büyüyüp çalıyordu gebelik oluşuyordu aşılamaya karar verdik bakalim insAllah yumurtalar buyur ve güzel gebelik haberi alirim
tatlibebegim_ aylin_23 inşallah bende ileri derecede pcos rahim filmi çekilmemiştim bu ay onu çekinceğim ikinci aşılamamı denemek istiyorum