Kızlar 4 gün önce ağrılarımdan hastaneye gitmiştim (39+5) nst de düzenli sancılarım çıkıyordu 2 cm açıklık vardı 2 saat dolaşıp tekrar kontrol için gelmemi söyledi 2 saat sonra tekrar gittim açıklık aynıydı salı günü yani yarın tekrar gelmemi söyledi 40 haftam doluyor ama benim ağrım falan hiçbişeyim yok gidip gitmemekte kararsız kaldım