Merhabalar, 13 +4 günlük hamileyim ve gebelik öncesi abdominal serklajliyim. Gecen hafta kasilmalarim ve acilma oldu ve doktorum servikal serklaj da yapti. Operasyondan sonra iyiydim bir sknti olmadi, ama bugün tekrardan sanciyla kendimizi hastanede bulduk. Lütfen sadece dua edin, bundan önce 4 kaybim var ve cok korkuyorum. Haftamiz cok erken :(((