S_d Kadriyecebeciii amin inşallah canım ya valla aklımdan geçenleri yazıyorsun iki acı da aynı olunca rabbim tüm evlat hasreti çekenlere nasip etsin inşallah
Seda_22 S_d amin canım sağlıklıca inşallah hepimiz için sen bol bol dua et inşallah öbür dünyada o senin ve babası için şefaat edicek sakın isyan etme beni yanlış anlama zor ama isyan etme bol bol dua et rabbim hayırlısı ile kucağını boş bırakmaz ❤️❤️❤️
Seda_22 Kadriyecebeciii o kadar doğru ki herkesin ağzında bu kelime kokusunu almadın ama daha hareketlenmese bile bir bağın var onunla yüreğinde hareketleniyor allahım hepinizin acısını tez vakitte dindirsin isteyen herkese de nasip etsin
Ruveyda35- S_d bende oyle dusunuyordum canim burda okudukça rahatladım özellikle hassas içerik her saat girip bakıyorum yalniz olmadığımı görüyorum
Nurdan-54 S_d ALLAH VAR GAM YOK UMUTSUZLUK YOK bende 10 düşük yaptım 19 yılın sonunda mucize oğlumu kucağıma almayı nasip etti yüce mevlam şuan oğlum 10 aylık ikinci oğluma hamileyim oda 27 haftalık veren RABBİM herkese versin minik mucizeler 🤲🤲🤲🤲🤲
Nurdan-54 S_d Rabbim yüreğini ferahlatsın inşaallah bilirim şuanki yangınını ama RABBİM ol demeden olmuyo Künfe yekün 🤲 🤲 RABBİM OL DEDİKLERİNDEN NASİP EYLE
Hilalll28 S_d canım diğer postunu okumuştum. Allah o evdeki kayınvalideni de ıslah etsin. Rabbım bilir he yapacağını. Eşin ne diyor peki bu durumlarda yanında duruyor mu. ?
S_d Hilalll28 eşim çok aşırı anneci hani benim ne dedimi pek düşünmüyor ben evet desem annesi hayır dese o iş hayır oluyor ama bu konuda biraz destekçi bana kanamam olmadan bı gün önce annesiyle kavga etmiştik o gün sabahtan akşama kadar ağlamıştım ertesi gün de kanamam başladı şuan yanımda duruyor ama sonra ne olur bilmiyorum