bb2020- merhabalar geçen salı reglime 2 gün varken 61 ile öğrendim perşembe günü 250 oldu. doktorum tekrar kan vermene gerek yok dedi ama içim rahat etmedi bugün verdim 825 çıktı sizce artış nasıl arkadaşlar ? normal diyebilir miyiz?