Aysee1123 Esracmmm Daha zamanı var herkeste bir olmuyor korkulcak bir durum değil. 23 haftadayım halen düzensiz hissediyorum bende mesela rahat olun
edkrcy Esracmmm İlk gebelikse erkendir daha bende 20 den sonra başladı ufak ufak kalp atışı şeklinde hissetmeye başlarsınız güçlü hareketler sonlara doğru daha çok korkmayın 🌸
Yldz__ Korkma canım normal çok hisetmiyor olabilirsin endiselenme bitter çikolata ye ve sirt ustu uzan sonra elini karnina koy hafif hafif hareketini hissedersin 😊
Esracmmm Yldz__ iyi biliyorum ama yine de yapamıyorum düşünmeden hamileyim ama değilim gibi kızlar çok şükür ama ne bileyim
Nesillllllll Bende 17 haftalık hamileyim , hareketlerini sağda hissetmek gerekiyormuş ancak ben solda karın alt bölgesinde hissettim normal mi