Mesela benim beta 1265 çıkmıştı çok iyidi yani değer 7 mm di kese sonraki hafta 11 mm oldu doktor en az iki katına cikmaliydi dedi fakat benden yoğun miktarda lekelenmede geliyordu progestan kullandım bir işe yaramadı bir hafta sonra evde düşük yaptım. Benim doktorum moralimi bozarak bende panik yaratmaktan başka biseye yaramadı. Başka doktora da görün evde bekleme onlar zaten sana doğru bilgiyi vericektir