Arkadaşlar herkese merhaba. 35+1 deyim. Cumartesi kontrolümde doktorum suyumun azaldığını ve bebeğin daha küçük olduğunu söyledi. 3 lt suyun altına düşme ve 3 temmuza kadar dinlen dedi. 3 temmuzda görecek tekrar. Hatta bir sıkıntı olursa diye ciğer geliştirici iğne verdi dün sabah akşam vurdurdum. Doktoruma sudan başka bişey yararmı diye sordum. Tıbbi olarak garantisi yok ama halk ağzında havuç suyu iyi geliyor ama 1 bardaktan fazla içme dedi. Bebeğim daha küçük sizlerin önerisi varmı suyuma destek olacak bişeyler. Lütfen Yardımcı olun kızlar strese girdim. İlk oğlumdada suyum azalmıştı oğlumda 37 yi doldurdu diye suni sancıyla doktorum doğum yaptırmıştı. Ancak bunda daha 35 teyiz