Sofiaa Merhaba arkadaşlar. Bugün ikili test Z.Kamile randevu aldım şans eseri. Temmuz 12 sine aldım o gün de sata göre tam 11+4 oluyor. Sizce erken midir, doktor bakar değil mi? Sizler tam kaç haftalıkken yaptırdınız ikili testi?
minikmucizeemaak Sofiaa 11+1 de doktor kontrolüm vardı doktorum haftaya 2 li test dedi 12+1 de yaptık. Çok şükür temiz sonuç aldım, sağlıkla kavuşalım💛🤲🏻