Sanathanim Güne yeni başlamış olsam bile yürümeye başlayınca sanki ayaklarım hamlamış gibi topuklarım aşırı acıyor. 7 aylığız. Hamilelikle mi bi ilgisi var?
glz87 Sanathanim topuk ağrısı değilde benimde sağ ayağıma ağrı giriyor kasıyo sanki ayağım ben araştırmıştım hamilelikten dolayı yazıyo napacaz artık doğurana kadar katlanıcaz Rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🤲
3Tospikannesi Sanathanim 30 haftalığım ayak altlarım ve topuğum çok ağrıyor Allan razı olsun kızım sürekli masaj yapıyor sızlıyor yanıyor ağrıyor ödem de var
binnur64 Sanathanim 33 haftalığız ben de de oluyo arada yürürken bir anda topuk altım batıyomuş gibi oluyo ben de anlayamadım nedenini
Sanathanim glz87 amn inş. Ama yürüyüşte yapmamız gerekiyor aynı zamanda.. bu ağrılarla zorlaşıyor tabi😕
Pakizeyade Topuk ağrısı ayaklarımda genel ağrı çok var. Üst baldırdan topuğa doğru sancılar oluşuyo hangi tarafa yatsam orası daha çok ağrıyo yürümeye çalışıyorum
baybarsmom Sanathanim benımde öylee sabha uyandığımda iki topuğumun üzerine basamıyorum öyle şişler. Bi kaç dakikw sonra geçiyor. Hamilelikten oluyor ödem topluyoruz sabha kadar