DnzTnr bende çok korkuyorum bebeğime geçmesinden. Bol bol su iç diyor doktorum. Her su içtiğimde midem bulanıyor artık. akıntım şeffaf olurken 2-3 gündür beyaz beyaz. Geçen hafta hafif koku vardı şimdi yok gerçi ama yine de bilemiyorum. Psikolojik mi ağrısı, kokusu onu da anlamadım gerçi. Kafaya taktıkça yeni şeyler geliyor aklıma. Yok kokması, yok yanması, yok akıntısı. Allahım biran önce kavuşalım bebeklerimize inşallah sağlık sıhhatle 🙏🏻🙏🏻🙏🏻