kubraayman 19+2 gebeyim sürekli geğirme istediği var sırt üstü yatınca midem ağzıma gelcek gibi oluyor bu durumu yaşayan varmı hazımsızlık mı oluyor
Churcill kubraayman bunu okurken yaşamış olmak nedir ya 😂😂 reflü gibi bişey olabilir sola yatmak mideyi rahatlatabilir ya da ben rennie içiyorum bir yudum hemen kesiyo
Gumus25 kubraayman çift yastıkta yatıyorum ben. Tek yatarsam dediğiniz gibi bütün midem ağzıma geliyor yanma oluyor aşırı
Churcill kubraayman tabii gaviscon rennie gibi şeyler yazılıyor genelde. Hatta duruma göre lansor tarzı mide hapları da yazılıyormuş sanırım