Gebeysek1 Gebeliğimin başında çok heyecanlıydım. Alışveriş yaparken aşırı keyif alıyordum. Hala birçok ihtiyacı var ama ben almak istemiyorum. Çocukla alakalı değil kendime de bir şey almıyorum. Neden böyle oluyor. Var mı aynı şeyleri yaşayan.
Medine_yasar05 Gebeysek1 ben bu hamileliğimde yaşamak bile istemiyorum o derece piskolojim bozuk doğumdan sonra ilk işim bir uzman dan yardım almak olacaktır
funnymummy Gebeysek1 36 +4 üm kendime bir tane hamile pantolonu aldım baştan beri bebişe alaşım var ama kendime hiç canım istemiyor 😂
hlmaydogdu Gebeysek1 hamilelikte oluyor böyle canım sıkma bazen bosvermislik geliyor insana ister istemez
bebisimbenmmm Gebeysek1 aynı ben surekli ve ağlamak istiyorum aşırı alıngan lik hasılı kelam ergenos takılıyoruz 😅😅
Medine_yasar05 Gebeysek1 ya tabiki ne kadar pozitif olsamda birşey oluyor 3 gün kendime gelemiyorum sinirden oda hastanelik oluyorum tansiyonum yükseliyor
Fik Kendime kıyafet alma konusunda bende de var isteksizlik kilo artışından heralde dişimin dolgusu kırıldı yaptırasım bile gelmiyor gözlük kırıldı üşeniyorum gmzlükçüye gitmeye lensim var lens kullanıyorum 😄
Gebeysek1 Fik lohusa geceliği bile almadım, emzirme sütyenim kremim bile yok. Alasım da yok niye böyleyiz ki
Fik Gebeysek1 ay valla normal düğmeli pijama alacağım hiç uğraşamam süslü büslü şeylerle 😂bende daha bebeğe almadım hiç bişey hep halalarından hediye geldi
Fik Gebeysek1 ikramlık çikolata flan da yaptırmayacağım evde kendim badem şekeri alacağım şeffaf poşete koyarım matbacıdan Nil adında yuvarlak küçük bir etiket hasır iple bağla sepete koy miss
sevilayc 27-30 haftalar arasında aşırı böyleydim hiçbişey için hevesim yok gibiydi ama 33’ten bildiriyorum hepsi geçtii dönemsel oluyor herhalde
Fik Gebeysek1 Bak etikette şu olacak tabi bunu tasarımcı bir abi var ona atıp güzelleştirtecem yuvarlak forma soksun bana flan 😂 badem şekerini de pembe beyaz gri flan bulursam alırım dedim tül alıp almama arasındayım alırsam beyaz tül alırım İnternette şu şekil yapanda var ama biri bana zaten o tül keseleri atıyorlar dedi çöpe masraf yapma boşuna flan dedi aynı etiketi atıyorum tatbaktan gidip çikolata alıp bu şekilde çikolataya da yapabilirsin 😄