Kızlar ben 15+2 haftalık hamileyim normalde de duygusalım ama bu hormonlar beni iyice duygusal yaptı istemsiz bir anda gözlerim doluyo ve çok ağlıyorum daha az önce bi yakınımdan bana markete gidermisin dedim oda hayır dedi ve oturup hıçkıra hıçkıra ağladım şimdi iyiyim ama böyle şeyler çok oluyo bi anda aklıma başka bişey geliyo ve ona ağlıyorum sizde böylemisiniz yoksa bendemi sorun var