Selamünaleyküm 🌾
12+0 haftalık hamileyim ama ultrasonda 13+1 gözüküyor
Doktorum bacak arasına baktım boş gözüküyor kız gibi dedi ama bazen yanılıyoruz erkek de olabilir dedi
Bu durumu yaşayanların fikri nedir 😊 değişen oldu mu 😊 ailemiz yurt dışından hediye getirmek istiyorlar haftaya gelecekler bu sebeple merak ediyorum 😊
Allah razı olsun.. 🌸