Benim daha var 21 haftaligim, muktemelen son aylarda ben de oyle olacagim.ilk hamilegim ve bu zamana kadar Rabbim oyle bir duzenle o minik mucizeyi icimizde buyultuyoki dogum icinde biseyler dusunmustur diyorum.ben acikcasi dogum anindan cok dogum oncesindeki hastaneye gidene kadarki surecten endiseliyim. icerde kalan bebegi duymadik.hallederiz bence:😍😍😍bu arada dogum yaparken cantaniza sporcu icecegi (powerade) koyun diyorlar.bayagı bir enerji veriyormus.kafeinsiz olanlardan..