24 haftanın içindeyim Bugün ilk defa karnıma bastırınca sanki arada bıçak batıyormuş gibi acı hissediyorum rahasız edici bir acı değil ama ister istemez endişeleniyor insan iki gündür kendimi biraz yordum ondan mı oldu acaba diyorum bunu yaşayan var mı