Önümüzdeki ay tüp bebege başlıyoruz reglimi bekliyorum. Eşimle genetik testlerimjz temiz ama 2 kaybım olmasından dolayı doktorumuz pgt önerdi tercihe bıraktı. Genetik sorunlarımız olmamasına rağmen yine de düşünüyorum bu şekilde yaptıran var mı bir de başarı oranı daha mi yüksek oluyor bu şekilde?