Aleyizzet03 ya benimde şekerim var ama en başından beri çocukta iyilik ya da su fazlalığı olmadı hatta diyet yaparken suyum azaldı ve bebeğin göbek çevresi bir hafta geriledi bende diyet yapmayı bıraktım arada ölçüyorum yüksek çıkıyor bebeği etkiler diye korkuyorum ama üst de herşey normal şimdi