Kızlar dün nişanım geldi bugün doktora gittim 1 cm açıklık var nst de sancım çıkmadı ilk gebelik ama ben adet olacak gibi çok az baskı hissediyorum kardeşim Balıkesir’de ne zaman doğururum acaba ona göre çağırıcam başka kimsem yok 4 gün falan sürer mi ? Sizlerin nasıl oldu neler yapmamı önerirsiniz bu süreçte