Ayztsla
Bendede ayni belirti vardi rahmini korumak ve de rahim kaslarini guclendirip baskiyi azaltmak icin verdiğini soylemisti doktorum bende 5 doz falan yaptirdim bebek sanki asagi düşecek gibi oluydu kasiklarimda ağrı oluyordu inanilmaz zorlanıyordum o igneyi vurulunca beni inanilmaz rahatlatiyordu yegane ve tek caresi bol bol uzanmak ve istirahat , bu igne destekleyici bir takviye sadece acil sifalar dilerim