Bugün doktor kontrolümüz vardı. Artık 39+5teyiz. Benim hicbir belirtim yok ve nstde en ufak bir sancım yok. Açılmam yok. En ufak bişeyden şüphelensem yatırıcam seni hemen dedi doktor bey. Doktorum genelde 40ı beklemiyorum istersen yarın suni sancı verelim dedi. Ama su an kabul etmedim. Cuma tekrar gidecegim. Nstye giricem. Ve doktoruma bilgi vericekler. Yine olmazsa 3 temmuz pazartesi önce suni sancı vericekler. Daha sonrasına bakacağız dedi doktorum. 7 aydır pilates yapıyorum. Hurma yiyorum, ahududu yaprağı çayı iciyorum. Evim merdivenli sürekli in çık yapıyorum. Ve pilates topunun üstündeyim sürekli ama hicbir sey yok🥲 var mı baska önerileriniz. İlk doğumum olucak. Heyecan ve stres aynı anda. Kızım cok inatcı cıktı. 🥲