Selamlar benmde tek tüpüm var ilki dış gebelik olduğunda patladı ve alındı Aralık ayında ameliyat oldum Nisan ayisinda gebe kaldığımı öğrendim ameliyat sonrası Ocak ve Şubat ara vermiştik kısa sürede doğal yolla gebe kaldım ve Drlar yumurta rezervim az olduğu için zor olacağını söyledi tüp Bebek tedavisine başlayacaktım o ayda adet olsaydım ama olmadım kısmet oldu 🥰 pozisyona çok kafayı takmayın sadece ilişki sonrasi beli altına yastık koyup baza başlığına dayayıp 15-20 dk o şekilde yatmistim batıl olduğunu düşünüyorum ama belki bı faydası olur diye yapmıştım birde ek olarak sabah akşam bir tatlı kaşığı hayıt macunu yemiştim