Kızlar adetim 4 gün gecikti. 4 güdnür günde bir iki defa peçeteye sildikçe gelen pembe lekelenmem var. Daha önce hep kayıp yaşadım çok kere o yüzden test yapmadım. Zaten araya bayram tatili girdi. Tamam diyorum adet oldum Kesin bakıyorum ki olmamışım. Afedersiniz tuvalete oturunca geliyor leke onun haricinde leke yok. Sizce gebelik mi ? Umutlanmalı mıyım ? Eşime de söyleyemedim daha önce çok kayıbımız oldu. Bilmiyorum aşırı tedirginim 4 gündür