Kızlar 39+1 Haftalığım son iki saattir çamaşırım ıslanıyor idrar olmadığına eminim çünkü ara ara idrar kaçırması yaşıyordum fakat bu koku o koku değil çok farklı.
Bebeğimin hareketleri de yerinde yalnız sancım vs. Yok sadece kaç gündür adet sancısı gibi ağrı çekiyorum. Ne yapayım bilemedim hemen hastaneye gitmek doğru olur mu