4 gün önce kontrole gittim, hem çatı muayenesi hem de sancım var mi yok mu diye baktı doktor. Bu şekilde bayramı geçirirsin, bebek gelmez dedi. 3 Temmuz günü aç karna gel tahlillerin yaptır, duruma göre o gün veya birkaç gün içerisinde de bebeği alırız dedi. Neredeyse 1 hafta bile kalmadi. İlk gebeliğim ve aşırı heyecanlıyım.. açıkçası sezaryen sonrası olabilecek şeylerden çekinmiyorum. Doktoruma, ebeme ve anlattıklarına güvendiğim için içim rahat ama ister istemez sezaryen esnasında ne ile karşılaşacagimi tam olarak bilmediğim için çok heyecanlıyım. Bir yandan mutluluk bir yandan stres çok karışık duygular 😊 spinal sezaryen olanlar ve olacaklar tavsiyelerinize ihtiyacım var 🌿