Minik-japonum-05 Merhaba kızlar . 11+4 te gittiğimde kız dedi doktorum 13+1 de erkek kesin dedi yanılma payı varmıdır acaba kaçıncı haftada netleşir
BasimAgriyor Minik-japonum-05 en net detaylı usg’de belli olur ama 16.haftada %90 bir sonuç öğrenirsiniz.
11melike Minik-japonum-05 16 dan sonra netleşir sen yine unisex esya al her ihtimal 22 de detaylı ultrosona girdim orda zaten genital bölgesinede bakıyor o zaman kesin belli olur
yenibirannis Minik-japonum-05 11 haftadan 19 a kadar kız dediler 3 dr da ama detaylıda belli oldu oğluşum oluyo 😍
BasimAgriyor Minik-japonum-05 açıkçası bana doktorum 12de kız 16da oğlan dedi. 20de göreceğiz. Sizinki de değişebilir belli olmaz
11melike Minik-japonum-05 19 dan sonra yapılıyor diye biliyorum ben tipide biraz belli olsun diye 22. Haftasında gittim
Minik-japonum-05 Birrrcan inşallah benimde öyle olur canım ya oğlum var çünkü kesin mi demişlerdi sanada
Birrrcan Minik-japonum-05 inşallah gönlüne göre olur canım hayirlisyla ♥️evet kesin demişti sonrada kızımızın olacağını öğrendik birde özelde kesin demislerdi yani
Esxra Ablamin ilk gebeliginde 7. ayina kadar kiz dediler sonra erkek oldugunu ögrendi okadarda alisveris yapmistik😂