minigim1669 Kızlar bugün çatı muayenesi oldum ne açılma var ne de bebek kanala yerleşmiş. Doktora soruyorum doğum şekli nasıl olacak diye %50 50 hala diyor. Var mı tavsiyeleriniz neler yapabilirim bebeğin kanala yerleşmesi için.
hbm35 minigim1669 ben sezeryan istiyorum ağırlaştım iyice normal doğum korkutuyor beni haftaya kontrolüm var bebeğin durumu iyiyse sezeryana alır diye düşünüyorum