_nigarr24_ Papatyaaa__ C şıkkı ben yapmadım döndü. Ne yapsanız da bazen dönmez,ama hiç bir şey yapmadığında da döner
Fadmet Papatyaaa__ benim doktorum hareketler bazen riskli olabilir önermiyorum demişti. Ben sadece yürüyüş yapmış bol bol merdiven inip çıkmıştım ama maalesef hiçbir işe yaramadı dönmedi benimki
Papatyaaa__ _nigarr24_ bende bişey yapmıyorum aslında yarın 36haftayız şuan karnımın aşağısı taş gibi bazen yukarı taş gibi bazen sağ ve sol taş gibi şuan hem yukarı hem aşağı taş gibi şaşırdım bende😑 sağ sola ama çok yatıyorum yani hep sağ sol yatıyorum yinede tedirginim
_nigarr24_ Papatyaaa__ taş gibi olmanın pozisyonla alakası yok. Bebeğimin başı aşağıda ama sağ,sol hatta yukarısı taş gibi oluyor. Kasılma o
Deletedmom_116 Papatyaaa__ Aşko ben Hicbisey yapmadin özellikle bilgim yok valla benimki ta 32 de baş asagiyi geçtim kanala inmişti zaten 😬
YuvarlanamayanPaanda Papatyaaa__ askm o bebeğe baglı 37+1 de kanala yerleşmiş kafası dedi drm alalım 3 gün sonra dedi biliyorum hissediyordumda sonra 37+4 de kafası döndü ayalaeı ile geldi sıpam o anı anını tutmuyor
Papatyaaa__ Fadmet canım bende bazen karnımın aşağısı taş gibi bazen yukarısı bazen sağ bazende sol çözemiyorum nerde 2 kızım normal doğum oldu bu 3.gebeliğim yinede tedirgin oluyorum yarın 36hafta oluyorum
Fadmet Papatyaaa__ ben de öyleydim hatta bazen öyle hareket ediyorduki bu sefer döndü diyordum ama maalesef. Biz de şöyle bir durum vardı oğlum başını yukarı sol çaprazda sıkıltırmıştı ondan dönememiş yavrum. Çoğunluğu son haftalarda olsa da dönüyor belki döner sizinki
Papatyaaa__ Deletedmom_116 ben 31haftada gittim sağdaydı başı şuan hem aşağısı sert hem yukarısı bazen sağ ve sol sert oluyor anlamıyorum tedirginim yinede😑🥲yarın 36oluyoruz
Deletedmom_116 Papatyaaa__ Kiz tedirgin olmaya strese girersen Bebiste strese girer sal gitsin akışına ben strese girdim ölümden döndüm aman ha boşver stresi
Papatyaaa__ Deletedmom_116 yok her namazında zaten dua ediyorum stres deilde bazen ara sıra acabamı diye tedirgin oluyorum🥲
Papatyaaa__ _nigarr24_ yani başı aşağıda olsa bile vajinada sağda ve solda hareket eder dimi.?yani illa aşağıda hareket ediyorsa bu makat gelişi olduğu anlamına gelmiyor dimi.?başı aşağıdada hareket eder yani.?